S1, A3: När två pirater stjäl alla citroner på ön är det upp till Top Wing-kadetterna att ta tillbaka dem! - Penny försöker ta sitt kartläsarmärke, men det hela slutar med att hon måste rädda resten av Team Top Wing från ett piratskepp!