New Girl Coach
S3, A7: Killarnas tidigare inneboende Coach kommer till stan och vill ut och festa med gänget. Jess blir upprörd när Nick följer med Coach till en strippklubb så hon och Cece bestämmer sig för att gå ut och roa sig.