S3, A18: Är det vi? Samantha konfronterar transsexuella personer som gör affärer i kvarteret. Carrie har tuppar som gal utanför fönstret. Miranda tror att tanten på kinarestaurangen skrattar åt henne för att hon alltid äter ensam.