S1, A3: Gruppen anländer till Benidorm och ställs inför en oväntad händelse: en tjur har rymt. Medan lokalbefolkningen organiserar sökandet gör Maestro sig redo för att tillkännage festligheterna. David kan inte koncentrera sig i sitt rum. Deras utflykter för att rensa sina huvuden orsakar ett missförstånd bland taxichaufförer som inte förstår varför de är där.