Coming Home Again The Cleaning Lady
S1, A9: Armans bråk med Hayak får allvarliga konsekvenser för Thony. Arman försöker hjälpa henne hem från Mexiko, men i slutändan är det Garrett som kommer till undsättning. Väl hemma är saker och ting inte som de förefaller vara.