This Is Not Hollywood Cosima
S1, A4: Cosima har alltid tagit hand om allt och alla. Hon är van att lösa saker med handlingar istället för ord vilket har lett till att en skugga har kastats över familjen, som hon gör allt för att skydda. Gripandet av dottern Sabrina är ett hårt slag. Men när snaran dras åt runt henne också, dras hon in i misstankarna från utredarna och invånarna.