S1, A4: Nio hundar och deras mänskliga partners är kvar i sitt livs tävling. Costa Rica-resan fortsätter när våra flockar lämnar kuststränderna för citylivet i San Jose. När stridens hetta börjar göra sig gällande, och styrkor och svagheter börjar framträda, visar sig vissa flockmedlemmar vara väldigt tävlingsinriktade medan andra har svårt att passa in.