Pretty Little Liars Cover For Me
S4, A22: Emily tar över detektivrodret när hon söker efter svar om Ezra och Mona. Efter att ha konfronterat bägge två försöker hon få grepp om den hjärtskärande situationen. Spencer och Aria lutar sig mot nya män för att komma på fötter igen.