The Client List Cowboy Up
S2, A3: Riley vill göra en stor förändring på Rub, men upptäcker att Evan i hemlighet riskerar sitt eget liv för att hjälpa till att betala Kyles borgen. Under tiden upptäcker Linette ”sexting".