Crossroads
S1, A8: Familjen Fischer har brist på klienter. Nate och David vill hyra ut ett rum och Rico funderar på att jobba för Kroehner. Ruth försöker hitta en balans mellan känslor och spänning. Brendas gamle vän Connor irriterar Nate.