Ugly Betty Crush'd
S3, A7: Betty håller en fin fest för att göra reklam för Jesses band. Wilhelmina och Daniel bråkar om Connor. Amanda flyttar ihop med Betty efter att hon blir vräkt. Cliff ber Marc att flytta ihop med honom.