Cruyff and Quini, Kidnappings and Football 11 Shots
S1, A4: En titt på ångesten under de 24 första dagarna i mars 1981, då Barcelonas skyttekung Enrique ”Quini” Castros González liv vilade i händerna på tre kidnappare.