S2, A20: Calebs inblandning i att cracka "A":s telefon har oroat Hanna sen dag ett, och nu är "A" fast besluten att straffa honom för det. Aria får veta vad Holden hållit hemligt när Byron börjar ifrågasätta förhållandet.