Beverly Hills 90210 Cuffs and Links
S4, A24: Brendas inblandning i förstörelsen av Dyer Lab har lett till att hon har anhållits och hon anklagas för flera brott. Dylan hjälper henne, men inte ens hans pengar kan köpa henne fri. En snokande reporter har nu fått information om Brandon.