Cutting Promos Heels
S1, A4: Jack och hans familj flyttar tillfälligt in hos Carol och Ace. De två bröderna blir sams och arbetar tillsammans för att marknadsföra DWL för en bredare målgrupp. Wild Bill återvänder till Duffy och lär upp Ace i konsten att omfamna sin inre "heel".