Den som dräper Dødens kabale
S1, A5: En ung kvinnas kropp hittas död av en slump, sekunderna innan hon försvinner för evigt i förbränningsugnens lågor. Det verkar som Thomas och Katrine står inför utredningen av det perfekta mordet.