Columbo Dagger of the mind
S2, A4: LA-kriminalaren Columbo utreder mord med stor envishet och noggrannhet. Hans något ostädade framtoning döljer ett knivskarpt intellekt, som ofta underskattas av de misstänkta. I huvudrollen: Peter Falk. Del 4 av 8: Dagger of the mind.