S1, A4: År 1943: I mer än tre år har Hitlers invasionsarméer rusat fram över Europas fastland. De allierade kan inte konkurrera på slagfältet, varför befälhavarna planerar en djärv attack mot den industri som framställer stridsvagnar, ubåtar och flygplan.