Danger Force vaknar Danger Force
S1, A1: Kapten Man har ett nytt gäng superhjältar till sin hjälp - Danger Force. Kapten Man och Schwoz startar en låtsasskola för att lära barnen tygla sina okontrollerbara superkrafter och bekämpa brott.