Ridiculousness Daniel Cormier
S12, A24: I ett rykande färskt "Ridiculousness" gästas Rob, Steelo och Chanel av UFC-fightern Daniel "DV" Cormier. De utforskar sömnproblem i "Knocklepsi", slår in tänderna i "Smärtätare" och bevittnar legender i "Helt och hållet bäst".