S1, A1: 1992: Bunny, en stuntman inom film, rekryterar den kämpande skådespelaren Honey till ett extraknäck vilket äventyrar hennes liv. 2000: Den ensamstående mamman Honey and hennes dotter Nadias idylliska liv ställs upp och ner när Honeys förflutna hinner ikapp. Och den separerade Bunny hittar en sanning som skakar om hans liv!