S1, A6: En omtyckt kameraman i Hollywood blir brutalt mördad i sitt eget hem, vilket leder utredarna till en komplex härva av lögner som de måste reda ut. Jakten leder dem till ännu ett offer och en mördare som gör allt för att nå sina drömmar i Kalifornien.