Data In, Chaos Out
S1, A3: Aktiemarknaderna kraschar efter ett kraftigt fel i ett tidigt militärt varningssystem. Mandarin och Modok profiterar på krisen och lyckas hjärntvätta Jim Rhodes till att vända sig emot Iron Man.