How Disney Built America Dawn Of The Animated Blockbuster
S1, A2: Med skyhöga kostnader och en snäv deadline tänjer Walt Disney på teknikens gränser för att skapa den första animerade långfilmen i full längd. Disneys magiska kombination av passion och teknisk innovation ger upphov till en miljardaffär.