S1, A5: Maru och Kiruko återvänder till Tokyo och finner ett bostadsområde fullt av tält. När Maru är på en spelarkad, får en vaktstyrka syn på honom. Kiruko lämnas att samla information ensam och hör ett otäckt rykte. På barnhemmet försämras Taraos tillstånd och dr Sawatari upptäcker ett oförklarligt fotavtryck.