Dazzles tårt-astrof!, Crickets första meny!
S1, A4: När Dazzle får ansvara för kaféet försöker hon klara av allting själv. Kommer hon lära sig att hon måste be andra om hjälp ibland? - Crickets första lunchmeny misslyckas då all ketchup i kaféet har försvunnit.