S1, A4: Två personer kommer till samma byggnad för att arbeta nattskift. En begravningsentreprenör arbetar i bårhuset på fjärde källarvåningen av ett universitetssjukhus och en sjuksköterska arbetar på intensivvårdsavdelningen på åttonde våningen. De står inför mystiska situationer på sjukhuset.