Girls Dead Inside
S3, A4: Hannah försöker hantera ett för tidigt dödsfall men verkar mer orolig för hur det ska påverka hennes bokkontrakt. Jessa letar reda på en gammal vän som hon trodde var död. Marnie blir förfärad över en video som Charles har lagt ut på nätet.