S1, A16: En vän till Andrea försvinner under en vandringstur och vännens bror som ligger medvetslös på sjukhus försöker ge Melinda ledtrådar om var hans bror befinner sig. Enda sättet att hitta vännen är att låta brodern vara död i några sekunder.