Decrypt The Good Doctor
S4, A10: Medan Morgan kämpar för att hitta en leverdonator åt en kvinna med Downs syndrom, står en amputerad triatlet inför en riskabel operation så att han kan fortsätta samla in pengar för cancerforskning.