Ghost Whisperer Deja Boo
S2, A13: Melindas vän väntar barn men graviditeten hotas av en ande som är rädd för att reinkarneras och därmed vara tvungen att återuppleva sitt hemska liv. Melinda måste agera snabbt för att hindra anden från att skada det ofödda barnet och tar hjälp av professor Payne.