S1, A1: Paula Persimmon var en gång den hetaste regissören på Drömproduktioner och regisserade Jennys favoritdrömmar från barndomen. Men nu när Jenny är tonåring missar Paulas glitterfyllda och muffinsdrivna produktioner verkligen målet. Till råga på allt blir hennes pålitliga regiassistent Janelle befordrad. Desperat efter en succé satsar Paula allt på sin senaste dröm.