S1, A1: 1983 inser polisen i norra London att en seriemördare har härjat fritt i deras område under flera års tid. Utredaren Peter Jay hör förbluffat på när den till synes beskedlige tjänstemannen Dennis "Des" Nilsen erkänner inte mindre än femton mord.