S1, A1: Seriestart. Steve Arnott förflyttas till polisens anti-korruptionsenhet och får i uppdrag att utreda kårens stora stjärna Tony Gates. Samtidigt hamnar Gates i ett moraliskt dilemma när hans hemliga älskarinna blir inblandad i en trafikolycka.