S1, A1: Seriestart. Tasha och Jack är mitt uppe i en romantisk årsmiddag när de blir avbrutna av Jacks exfru Jen. Tasha upplever ett växande obehag över hur nära Jen verkar stå Jacks familj och ber honom att bryta kontakten med Jen.