På insidan Del 1
S1, A1: Seriestart. Den unga polisen Angèle får i uppdrag att utreda mordet på en psykiatrisk patient, vars hjärta har blivit utslitet från kroppen. Men omständigheterna kring fallet visar sig vara klurigare än förväntat.