S1, A1: Sarah, Graham och barnen Billy, Charlie, Raffey och Laurie har levt ett gott liv i London, men drömmer om något annat. Planer börjar sättas i verket, men har de tagit sig vatten över huvudet? Del 1 av 8: Vad har vi köpt?