Del 1 For Her Sins
S1, A1: Seriestart. Laura Conroys dotter försvinner när hon leker kurragömma på en lekplats. Laura letar i panik och hittar slutligen dottern med en vänlig främling - Emily Furness. Efteråt fortsätter kvinnorna stöta ihop med varandra och blir snart vänner.