MasterChef Australia Del 1
S15, A1: Säsongsstart. Sjutton nya kockar välkomnas till MasterChef-köket. Tillsammans med en oväntad återvändare ställs de inför en spännande första utmaning. Jamie Oliver dyker upp och höjer insatserna med en hemlig fördel.