The Real Murders of Orange County Del 1
S1, A1: Seriestart. Mordet på en hustru och mor i Fountain Valley chockar Orange County, och polisen har inga ledtrådar till motivet. Samhället står enade för att rättvisa ska skipas, tills en liknande skjutning avslöjar en mordkomplott som slagit fel.