S2, A1: Säsongsstart. Sexton månader har gått sedan bombningarna och plötsligt hittas Trestfordchefen Richard Melnick död i Antwerp. Claire, som är ny i rollen som kriminalchef på CAB, ställs direkt inför en stor utmaning.