Line of Duty Del 1
S2, A1: Säsongsstart. En brutal attack på en poliskonvoj resulterar i tre döda och ett svårt skadat nyckelvittne. Utredarna på anti-korruptionsenheten riktar genast sina misstankar mot Lindsay Denton, den enda polis som tog sig ur dramat oskadd.