Iskalla mördare, heta offer Del 11
S2, A11: Personalen på ett hotell gör en fasansfull upptäckt när de hittar en död kvinna i trapphuset. Det visar sig att hon var en ensamstående mamma och utredningen visar att hon levt ett hemligt liv som kan ha lett till hennes död.