S2, A16: Lisa hjälper Beau planera en hemlig förlovningsfest för Stassi, men Stassis osäkerhet hotar att förstöra allt när hon attackerar Kristen på ett vinevent. Lala och James skapar musik ihop och Scheana ger Dayna en ovälkommen gåva.