S1, A2: Polisen fortsätter att förhöra Des om hans brott medan pressen ökar uppifrån att avsluta utredningen snabbt. Samtidigt inleder levnadstecknaren Brian Masters en farlig dans med Des i hopp om att finna förklaringar till hans vansinnesdåd.