S1, A2: Ännu ett dödsfall har inträffat, och Bobby och Frankie är övertygade om att händelserna hänger ihop. De sammanställer en lista över misstänkta och bestämmer sig för att stifta djupare bekantskap med den charmige Roger Bassington-ffrench.