Love/Hate Del 2
S1, A2: Darren spårar Jimmy Byrne, som är huvudmisstänkt för gängmordet. Men samtidigt måste Darren jobba och snart är han på väg att glida in i skiten igen för att jobba åt gängledaren John Boy Power.