The Real Murders of Orange County Del 2
S1, A2: Familjen Sachs tycks leva Orange County-livet i en herrgård på en kulle när familjen plötsligt slits isär av ett våldsamt skottdrama mitt i natten. Polisen avslöjar en förvånande lista med fiender som hade siktet inställt på offren.