S3, A2: Anna Eckhardt ger Willem en möjlighet till att en gång för alla göra sig av med Couwenberg - men han tvekar på grund av sitt löfte till Iris. Pepijn, som nu arbetar för Couwenberg, utreder en prostituerad kvinna.