Iskalla mördare, heta offer Del 2
S2, A2: En strippa, en fyrkant och en cyklist är några av ledtrådarna i en makaber utredning som drar igång efter att en person hittas mördad på en massagebänk. Utredarna gräver djupare i fallet och alla chockas när en hemlig fetisch avslöjas.